W niedzielę 26 czerwca po Mszy Świętej o godzinie 9:00, udaliśmy się w podróż do Kołobrzegu na XVII Mistrzostwa Polski Liturgicznej Służby Ołtarza w Piłce Nożnej o Puchar KNC. Po siedmiu godzinach byliśmy już na miejscu, rozlokowaliśmy się w naszym domku, zjedliśmy porządną kolację i udaliśmy się zarejestrować drużynę.

Po (nie)przespanej nocy udaliśmy się do Bazyliki na Mszę Świętą wraz z 1500 ministrantów i księżmi z całej Polski. Przed południem, o godzinie 11:00 rozpoczęliśmy rozgrywki naszej grupy na orliku w Budzistowie. Wyszliśmy z grupy na II miejscu. Potem szybki prysznic i udaliśmy się w rejs po Bałtyku i kolację.

We wtorek po obfitym śniadaniu, dzień rozpoczęliśmy Mszą Świętą w Bazylice pod przewodnictwem bpa Edwarda Dajczaka, znanego z pięknych kazań i głoszonych rekolekcji. Po Mszy udaliśmy się na stadion miejski, gdzie rozegraliśmy z drużyną z Przasnysza pierwszy i ostatni mecz, który niestety przegraliśmy, co zakończyło nasz udział w turnieju.

Oczywiście podczas naszego pobytu nie zabrakło plażowania i kąpieli w lodowatym Bałtyku, czyli morsowania 😊

Niemniej jednak udział w Mistrzostwach, to niesamowite doświadczenie, które na pewno na długo zapadnie w pamięci naszych dzielnych zawodników – ministrantów. Dzięki Mistrzostwom i pobytowi w Kołobrzegu mieli okazję przeżyć super przygodę, zagrać w turnieju na szczeblu ogólnopolskim, zmierzyć się ze swoimi rówieśnikami, doświadczyć tak wielkiej wspólnoty ministrantów – którzy robią to co oni, lubią to co oni, i najważniejsze – tak jak oni kochają Boga i służą Mu przy ołtarzu.

GRATULUJEMY NASZYM MISTRZOM ZNALEZIENIA SIĘ W CZOŁÓWCE DRUŻYN Z CAŁEJ POLSKI, ZNAKOMITEJ ZABAWY I GRY FAIR PLAY 😊

Dziękujemy naszym sponsorom, bez których ten wyjazd nie mógłby się odbyć: Właścicielom AGRO-SKŁADU za użyczenie zatankowanego do pełna komfortowego busa, Państwu Pankowskim z Dłuskiej Woli za stroje w których grali nasi zawodnicy oraz wszystkim PARAFIANOM, którzy wsparli nasz wyjazd.

Wszystkim za modlitwę i wszelkie wsparcie składamy SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ 😊

A TO NASI ZAWODNICY:

Kapitan – Wojciech Milczarski

Bramkarz – Damian Gryz

Pomocnik – Michał Brociek i Jakub Siwiec

Obrona – Wojciech i Tomasz Milczarscy

Napastnik – Maciej Klimek

Rezerwa – Grzegorz Dudek i Antoni Fila

O wydarzeniu możemy przeczytać również na łamach RADOMSKIEGO GOŚCIA NIEDZIELNEGO https://radom.gosc.pl/doc/7680661.Rywalizowali-z-najlepszymi